czwartek, 27 lutego 2014

Kropki, zaskoczone? :D

Paznokcie się rozdwajają, skórki wołają o pomstę do nieba, a blog zarósł kurzem...
Jednak serce się kraje, gdy obok centrum dowodzenia (czyt. biurka) stoją koszyczki z masą dzieciaków (czyt. lakierów) i proszą się o zainteresowanie.
Tak więc po okresie totalnej paznokciowej ignorancji przystąpiłam do dzieła. Miało być tłustoczwartowo, słodko, pomysłowo i kreatywnie... cóż, wyszło jak zawsze:D
Kropki są zawsze dobrym wyjściem, wypadłam z wprawy i są koślawe, top zbąblił, ale cieszę się, że pokonałam lakierową niemoc, oby było tylko lepiej!

Wybaczcie tego okropnego kłaczka, nie zauważyłam go wcześniej:<
W ramach przeprosin pokazuję właścicielkę owego włosa, przywitajcie Buzię <3 :D


Mięta- Golden Rose Paris 236
Róż (fiolet? :D)- Essie Bond with Whomever






3 komentarze:

  1. Bardzo fajne połączenie pastelkowych kolorów. Zaśmiałam się czytając posta, bo wczoraj gdy robiłam zdjęcia mani i wrzuciłam je już na bloga zobaczyłam, że znalazł się na nich kłaczek mojego sierściucha- musiałam robić nowe :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super połączenie kolorystyczne :) Kropki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetne *_* bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne, a i kwadraciki wróciły *_* <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...