piątek, 2 sierpnia 2013

Golden Rose Paris 04 + Essence Make It Golden

Przyznam szczerze, że zakochałam się w tym połączeniu. Są elegancie, a jednak z pazurem.
Bazą jest Golden Rose Paris w odcieniu 04. Kremowa biel kryjąca po trzech cienkich warstwach lub dwóch grubszych.
Na wierzch nałożyłam niestety wycofany już Essence 67 Make it golden. O tym lakierze zostało napisane już chyba wszystko, więc ja tylko dodam, że jeśli macie jeszcze możliwość go zdobyć, to nie wahajcie się ani chwili;)






Co myślicie o takim połączeniu? Pozdrawiam:*

20 komentarzy:

  1. O kurcze.. super! Nie pomyślałam, żeby ten zloty Essence nałożyć na zwykły biały lakier.

    OdpowiedzUsuń
  2. oo jakie boskie połączenie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. klasyczne , wspaniałe połączenie. czesto je robie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie połączanie.. chyba jeszcze gdzieś widziałam u siebie w drogerii tego Essence. I dlaczego ja go nie mam?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak go znajdziesz to kup koniecznie, niewyobrażalne, żeby szanująca się pazurkomaniaczka go nie miała:D

      Usuń
  5. Powiem tylko tyle genialnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygląda to połączenie :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie.Paznokcie wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Połączenie bieli ze złotem do mnie nie przemawia (wolę złoto z czernią, czerwienią, fioletem, niebieskim), ale twoje paznokcie za to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczności :) niedawno miałam podobnie tylko złoto z fioletem ;) intryguje mnie jedyni, jak udało Ci się taką biel osiągnąć z GR? mi za diabły nie chce wyjść taki ładny i albo mam prześwity, albo zaraz się uszkadza bo nie chce zaschnąć... :(

    śliczny kształt płytki masz :)

    pozdrawiam, Cholera Naczelna z 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście ten GR wymaga nieco uwagi. Nałożyłam trzy średniej grubości warstwy, bardzo się przy tym skupiając:) Jednak bardzo go lubię, bo daje "niekorektorowaty" efekt:)

      Dziękuję za miłe słowo:*

      Usuń
  10. Wow, jakie piękne paznokcie i mój ulubiony złoty brokat z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy efekt ;) no i masz naprawdę ładne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  12. nie przepadam za złotem ale to połączenie jest po prostu piękne :) faktycznie elegancko ale z pazurem

    OdpowiedzUsuń
  13. cudnie to wygląda;) muszę mieć ten lakier z essence! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jest wycofany i podejrzewam, że zdobycie go będzie ciężkie:(
      Rozejrzyj się w wyprzedażowych koszykach w Naturze:)

      Usuń
    2. Wycofany?! ;( jest śliczny, a znasz może jakiś jego odpowiednik z innej firmy? ;>

      Usuń
    3. Nie kojarzę odpowiednika żadnego, przynajmniej dostępnego w Polsce. Ale jeśli kiedyś się natknę to dam znać na pewno:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...