czwartek, 22 sierpnia 2013

Chabrowy Bell Air Flow

Lakiery Bell są jednymi z moich ulubionych. Ten kupiłam chyba rok temu w Biedronce, nie było na nim niestety numerka. Na pierwszy rzut oka wydawał mi się identyczny jak sławny już w blogosferze Bell 411 z serii Glam Wear, jednak myliłam się;) Jest odrobinę ciemniejszy i bardziej nasycony.
Wykończenie jelly, do idealnego pokrycia płytki nałożyłam trzy warstwy. Trzeci dzień na paznokciach, zero odprysków, odrobinę starte końcówki. Jestem na tak:)  Niestety nie wiem czy jest on dostępny w standardowej ofercie Bell.
Cena ok. 10zł








10 komentarzy:

  1. U Cibie wygląda super. Ja swój egzemplarz oddałam w nowe ręce bo nie miałam do niego cierpliwości...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale głęboki i intensywny odcień podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest śliczny! ja zawsze mam te same obawy oglądając wszelkie chabry - że kupie i będzie dupe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, intensywny kolor.
    Kształt paznokci tez mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ach te Twoje pazurki :)) moja miłość od dawna :) piękny kolor ;)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor jest bardzo ładny, ale ja u siebie nie lubię żadnego odcienia niebieskiego na paznokciach

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...