sobota, 17 maja 2014

Joko J155 Rosemary's Dream

Dzień dobry:)
Dzisiaj kilka słów na temat lakieru Joko z serii Hollywood.
Rosemary's Dream to ciemny, głęboki fiolet o kremowym wykończeniu. Do pełnego krycia wystarczą dwie warstwy. Jest dosyć gęsty, co dla mnie jest zaletą, ponieważ nie rozlewa się na skórki, posiada również szeroki pędzelek.
Trwałość przeciętna, lakier dosyć szybko ściera się z końcówek, jednak bez odprysków spokojnie wytrzyma cztery dni.
Jeden z moich ulubionych lakierów w ciemniejszym kolorze, mogę go szczerze polecić.
Pierwsze zdjęcie najlepiej oddaje jego kolor, fotografowanie fioletowych lakierów jest ponad dla mnie masakrą:D
Wybaczcie rysy na lakierze, wciąż trwają testy nowego topu :[
Cena: ok 10zł/10ml





8 komentarzy:

  1. Twoje paznokcie są cudowne! :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny fiolet ;) Ja zawsze trafiam na za ciemne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny odcień, nie mam chyba jeszcze podobnego u siebie, a szkoda, bo niesamowicie elegancko wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor :) właśnie taki jaj zwykła fioletowa kredka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. idealny odcień fioletu! I ta nazwa:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go i bardzo lubię, śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...