piątek, 24 października 2014

Wibo Glamour Sand 4

Piaski zawładnęły moimi paznokciami w sezonie jesiennym. Miałam dawkować ich pojawianie się na blogu, ale to dosyć nowa kolekcja w Rossie, więc może zdjęcia komuś się przydadzą.
Wibo Glamour Sand 4 od razu zwrócił moją uwagę. Granatowa baza z drobinkami połyskującymi na złoto i różowo. To nie mogło nie wyjść, niestety jak to z brokatami bywa, piękna tego lakieru nie da uchwycić się na zdjęciach. Aplikacja przyjemna, na paznokciach dwie warstwy.

Jak Wam się podoba? Ogarnął Was piaskowy szał, czy raczej macie ich już dosyć? ;)





W cieniu:

23 komentarze:

  1. kuuurczę, patrzyłam na nie i nie wzięłam. Ale on ładny jest....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróć się, bierz! Na pewno będzie Ci się podobał;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, idealnie wpisuje się w aurę za oknem:)

      Usuń
  3. Ciągle się zastanawiam na ile on jest podobny do Confidentiala z p2... muszę chyba obczaić na żywo :) tak czy siak świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrząc na swatche jest baaardzo podobny;) Ale musisz go obadać na żywo:)

      Usuń
  4. Kupiłam go oststnio i jestem bardzo zadowolona, przepiękny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Coz za piękność! Kolor... drobinki.. no śliczny jest :)
    A piasków nigdy dosyć ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest piękny, dzięki, że uciszyłaś trochę moje wyrzuty sumienia;D

      Usuń
  6. Piękne połączenie kolorów drobinek. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakier jest ładny, ale... nie przepadam za takim kształtem pazurków. Kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny jest :) żałuję, że go nie kupiłam ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej, genialny! Piaski chyba nigdy mi się nie znudzą;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam efekt piasku a jeszcze z Wibo w atrakcyjnej cenie to już w ogóle ;))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...