niedziela, 12 października 2014

Essence Blue Addicted

Dzień dobry:)
Wygrzebywania staroci ciąg dalszy:P  
Essence Blue Addicted zna już chyba każdy. Zielone i niebieskie heksy z dodatkiem niebieskiego brokatu zatopione w lekko przeźroczystej bazie. Nałożyłam go na lakier Bell z poprzedniego posta.
Na paznokcie pomalowałam dwoma warstwami, lakier jest gęsty (bo już stary:P), ale drobinki nałożyły się w miarę równomiernie. 
Tragiczne zmywanie, ale pewnie nikogo to nie dziwi.  Standard w przypadku firmy Essence, jak coś jest fajne, to znaczy, że trzeba to wycofać:/ 
Z pomocą przyszedł jednak wuj Google, odpowiedniki innych firm to Sally Hansen Complete Salon Manicure Mermaid's Tale, Deborah Lippmann Across the Universe i coś mi świta, że Revlon też miał taki lakier... Niedobre Essence:[







14 komentarzy:

  1. Śliczny jest, szkoda że go wycofali :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Essence strzela sobie w... łeb:P Wycofują najfajniejsze lakiery :[

      Usuń
  2. On jest prze-bos-ki !! Mogliby go do stałej oferty ponownie wprowadzić.
    Takie cudo a ja go nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej tego nie zrobią:(
      Może rozejrzyj się za Sally albo Revlonem?

      Usuń
  3. A ja go mam, ale jakoś nie mam weny, na użycie go. Może jak mi paznokcie odrosną... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Taak, obok Make it Golden to najfajniejszy lakier z Essence:) Oczywiście oba wycofane...;/

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. O tak, jest piękny. Essence swego czasu miało kilka perełek:)

      Usuń
  6. Nie wiedziałam, że Essence coś takiego miało! Identyko jest z Mermaids Tale z Sally Hansen, w weekend miałam ten lakier na paznokciach, więc wiem, co mówię :D
    W ogóle nie rozumiem Essence, 3/4 wycofanych produktów/kolorów produktów jest naprawdę ekstra... :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspominałam w poście o Sally;)
      Dziwny jest tok rozumowania firmy Essence:?

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Poluj na Sally Hansen, ten lakier jest na szczęście dostępny:D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...