czwartek, 8 sierpnia 2013

Rimmel 60 Seconds Sunny Days

Kocham żółty kolor na paznokciach. Niestety jest to trudna miłość, bo zazwyczaj lakiery w tym kolorze źle się nakładają. Ten jednak pobił wszystko, z czym dotychczas miałam do czynienia:D
Nakłada się tragicznie,smuży okrutnie, podczas malowania pojawiają się grudki i inne nieprzyjemne rzeczy... coś nie mam ostatnio szczęścia do komfortu aplikacji:P
Na zdjęciach cztery cienkie warstwy, choć jeszcze jedna wcale by nie zaszkodziła. Na dodatek top mi ściągnął i skurczył lakier:(
Jeśli macie ochotę na żółte paznokcie, to proponowałabym sięgnąć po coś innego.
Jednego mu odmówić nie można: jest śliczny <3   Rimmel rewelacyjnie trafił z nazwą. Jedyne co nasuwa mi się na myśl patrząc na dłonie to słońce i upał:D
Odbiega on jednak od koloru w buteleczce. Jest bardziej nasycony i nieco ciemniejszy. Ubolewam, że shimmer na paznokciu jest niewidoczny:(

W słońcu:



 I w cieniu:)

Co myślicie o żółtych lakierach?

7 komentarzy:

  1. boski ten kolior i swietny masz kształt paznokci;]

    OdpowiedzUsuń
  2. osz... cudnie wygląda ten kolor na Twoich dłoniach ;)!

    OdpowiedzUsuń
  3. ten kolor powala z nóg ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna letnia żółć! Zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że ten post pojawił się przy najnowszej notce w proponowanych postach, bo to jest idealny żółty lakier! szukałam takiego odcienia już od dłuższego czasu:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...