sobota, 12 kwietnia 2014

Wibo WOW Glamour Sand Effect nr.2

Dzień dobry:)

Obok piasków Wibo przechodziłam obojętnie, bo kolory nie moje, bo marki za bardzo nie lubię, bo za tę cenę wolałam kupić coś z innej firmy.
Jednak przy okazji ostatniej wizyty w Rossmannie zauważyłam, że przy ich miejscu widnieje Cena Na Dowidzenia (CND). Zadziałał mechanizm przeceny i wizja niedostępności tego lakieru, za 4 złote grzech nie wziąć;)
Wróciłam do domu, pomalowałam i natychmiast ogarnął mnie smutek, że nie udało mi się upolować pozostałych kolorów:D Lakier bardzo mi się podoba!
Bałam się trochę połączenia różowej bazy z jasnoróżowymi i niebieskimi drobinkami (niebieskie nie współpracowały z aparatem), ale efekt mnie zachwycił! Malowanie było bardzo przyjemne, dwie warstwy idealnie pokryły płytkę. Mam go na paznokciach trzeci dzień, przetrwał przedświąteczne sprzątanie ze startymi końcówkami na dwóch paznokciach i jednym małym odpryskiem. Świetny wynik, biorąc pod uwagę, że jako bazy użyłam peel off z Essence, w moim przypadku ona bardzo skraca trwałość lakieru.
Na tejże bazie zmywanie nie jest zbyt uciążliwe (sprawdzam właśnie na dwóch paznokciach:D).

Podsumowując: jestem zachwycona i bardzo żałuję, że nie mam pozostałych kolorów:(






8 komentarzy:

  1. Mam z tej serii granatowo-zielony i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przepiękny ! :-)

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny...
    Ja nie mam ani jednego piaska Wibo. Jak je widzę w necie to strasznie mi się podobają, a potem jak oglądam je w sklepie to już nie.

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurczę, jak pięknie się prezentuje u Ciebie *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam chyba ze 3 z tej serii, ale wszystkie leżą w pudełki 'niewypróbowane-jeszcze':P
    Ten wygląda świetnie na Twoich paznokciach!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już go wypróbowałam i muszę przyznać, że mam wielką słabość do piasków a ten ma jeszcze ciekawy kolor. Na Twoich paznokciach wygląda super:).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...