poniedziałek, 16 września 2013

Vipera Focus On 902

Pada deszcz, jest szaro i ponuro. Światło jest tragiczne, nie sprzyja robieniu zdjęć.
Czyli jesień pełną parą drogie Panie:(
Na paznokciach króluje najbardziej jesienny lakier jaki posiadam.
Vipera Focus On o numerze 902 to kolor kawy z mlekiem, lub jak kto woli kakao. Dokładnie takiego, jaki towarzyszy mi przy pisaniu tego posta;)
Mam go dzięki kochanej Nefty:*
W zależności od światła jest raz beżowo-brązowy, a innym razem szary. Jakość tego lakieru bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Do pełnego krycia wystarczają dwie warstwy, dzięki szerokiemu pędzelkowi aplikacja jest bardzo przyjemna.
Mimo, że jestem fanką nieco radośniejszych kolorów na paznokciach, ten bardzo mi się podoba i będę do niego na pewno wracać:)
Jeśli szukacie lakieru o kolorze kawy z mlekiem, który był tak rozchwytywany kilka sezonów temu, polecam przyjrzeć się uważniej stoiskom Vipery.


 Cena: ok. 12zł/ 10ml






16 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor i bardzo mój. Chociaż u mnie na monitorze to on jakieś takie wrzosowe tony łapie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe czasami też mam takie wrażenie, wszystko zależy od światła:)
      Taki zwykły-niezwykły lakier:D

      Usuń
  2. piękny kolor, idealnie trafia w mój gust;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a dla mnie on jest szaro-fioletowy :P ale nadal ładny - jak mówisz. choć ja tak samo wolę radośniejsze kolory na paznokciach. szczególnie jak teraz ta tragedia za oknem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, co oczy to opinia:) Na pewno ma w sobie troszkę fioletu, chociaż dla mnie to bardziej brąz:P
      Następne mani będzie radośniejsze, może uda mi się przywołać jeszcze odrobinę słońca:)

      Usuń
  4. hmm u Ciebie wygląda ślicznie :) ale czuję że moje dłonie nie wyglądałyby dobrze w tym kolorze.. jako nudziak za ciemny a jako brąz zbyt jasny :/ miałam kiedyś podobny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wierzę, że u Ciebie cokolwiek może wyglądać źle:)

      Usuń
  5. Bardzo fajny z kakao mi się kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, nadal się uczę i jestem lekko niezadowolona z ostrości. Mam nadzieję, że z czasem będzie lepiej:)

      Usuń
  7. Wow, this color looks amazing :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...