poniedziałek, 30 września 2013

Essie Fiji

Od dawna szukałam bardzo mocno rozbielonego różu. Essie Fiji okazał się strzałem w dziesiątkę, huura!:D
Nie jest to frenchowy lakier, o co bardzo łatwo w przypadku takich kolorów.
Trzy średniej grubości warstwy wystarczą do całkowitego pokrycia płytki.
Uwielbiam lakiery w jasnych kolorach i obok Orly Pure Porcelain jest to od dziś mój ulubiony lakier w kategorii "na każdą okazję" :) Dłonie wyglądają bardzo czysto i elegancko.
Jest strasznie ciężki do sfotografowania, mam nadzieję, że dojrzycie tę nutkę różu;)


Cena:
ok. 35zł/13.5ml





10 komentarzy:

  1. Patrząc na ostatnie zdjęcie, od razu skojarzyły mi się pazurki Ewalucji :D
    Lakier śliczny, piękny i cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobne?:D
      Jest cudny, jak najbardziej udany zakup:)

      Usuń
  2. Świetny, delikatny lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czegoś takiego potrzebuję, piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jest idealny, chyba go kiedyś nabędę :) chociaż to jednak nie jest 100 % tego co sobie umyślałam w głowie odnośnie idealnego jasnego różu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie do końca o to mi chodziło, co nie zmienia faktu, że jestem zakochana:D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...