niedziela, 5 stycznia 2014

Eveline miniMAX 413

Dzień dobry:)
Dzisiaj pokażę Wam jeden z lakierów, który dorwałam w Rossmannie podczas promocji -40%.

Bardzo długo polowałam na holograficzne lakiery od Eveline, jednak nigdzie nie mogłam ich znaleźć. Strasznie się ucieszyłam, gdy w końcu udało mi się je dorwać, tym bardziej, że były w promocji:)

Eveline 413 kojarzy mi się z malinowym sorbetem. Efekt holo jest baaaaardzo słaby, ale zupełnie mi to nie przeszkadza. I tak jest śliczny:P
Na zdjęciach widzicie dwie warstwy. Konsystencja jest nieco rzadka, nie sprawia jednak kłopotu przy nakładaniu lakieru. Zmywanie również bez zastrzeżeń, więc czego chcieć więcej? :)






10 komentarzy:

  1. Malinowy sorbet jak nic (obu nam się dzisiaj zebrało na malinowe holo :D)! Fajnie u Ciebie wygląda, ale to nie lakier mnie zachwycił... kształt Twoich pazurków jest tak idealny, że nie mogłam oczu oderwać!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, czekam aż mi gdzieś szafę Eveline wstawią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro u mnie wstawili, to tylko kwestia czasu:) Oby jak najszybciej:)

      Usuń
  3. Pazurki śliczne, ale doczytałam, że spiłowane, szkoda. Ta evelinka mniej do mnie przemawia, ale na Twoich pazurkach wszystko cudnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. przyjemny jest :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...